Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L11202 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L11202 MONROE

L11202 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L11202
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L11202
L11202
monroe L11202 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L11202 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L11202 monroe
67.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11202

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M16x1 / M18x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096364389

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L11202 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 197mm) pasuje do: BMW 5 (E39) 2.0-3.0D 09.95-05.04
numery OEM:
BMW      32 11 1 091 769
BMW      32 11 1 093 769
BMW      32 11 1 093 770
BMW      32 11 1 094 673
BMW      32 11 1 094 674
BMW      32 11 1 191 767
BMW      32 11 1 191 768
BMW      32111091767
BMW      32111091768
BMW      32111093769
BMW      32111093770
BMW      32111094673
BMW      32111094674

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L11202 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L11202 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.