Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Parametr | SFE30/20X180A |
Strona zabudowy | z lewej |
parzyste numery artykułów | 314 888 |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
nr EAN | 4013872802517 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 314 886 SACHS
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
5202XT, 5202XW, 5202ZS, 5202ZV, 520875, 520877, 520879, 520881, 520883, 520885, 520887, 5208X5, 9684108380
520873, 520877, 520879, 520881, 520885, 520887, 5208X5, 9684108380
CITROËN | 5202 XT | |
CITROËN | 5202 XW | |
CITROËN | 5202 ZS | |
CITROËN | 5202 ZV | |
CITROËN | 5208 75 | |
CITROËN | 5208 77 | |
CITROËN | 5208 79 | |
CITROËN | 5208 81 | |
CITROËN | 5208 83 | |
CITROËN | 5208 85 | |
CITROËN | 5208 87 | |
CITROËN | 5208 X5 | |
CITROËN | 96 841 083 80 | |
PEUGEOT | 5208 73 | |
PEUGEOT | 5208 77 | |
PEUGEOT | 5208 79 | |
PEUGEOT | 5208 81 | |
PEUGEOT | 5208 85 | |
PEUGEOT | 5208 87 | |
PEUGEOT | 5208 X5 | |
PEUGEOT | 96 841 083 80 |
Zastosowanie Amortyzator 314 886 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 314 886 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.