Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT Platforma / podwozie (E_ _) 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) (1994.08-2000.03) 76km » 7070058 sasic
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (e_ _) 2.5 Di (eme/l/s, Ene/l/s) (1994.08-2000.03) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070058 SASIC

7070058 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
sasic 7070058
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070058
7070058
sasic 7070058 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070058 sasic
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070058 sasic
460.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7070058

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE4007VR
nr EAN3660872433398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070058 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER TEPEE, PARTNER/MINIVAN 1.6D 07.05-
numery OEM:
CITROËN      4007VR
PEUGEOT      4007VR
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070058 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070058 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.