Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi Q3 (F3B) 45 TFSI e (2020.11-???) 150km » 7576084 sasic
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 45 Tfsi E (2020.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7576084 SASIC

7576084 Sworzeń wahacza SASIC
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

7576084

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]16
dla numeru OEPart/oe 54500BC42A
nr EAN3660872471857

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7576084 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: NISSAN MICRA C+C III, MICRA II, MICRA III, NOTE 1.0-1.6 08.92-
numery OEM:
NISSAN      40160AX000
NISSAN      54500AX600
NISSAN      54500BC41A
NISSAN      54500BC42A
NISSAN      54501AX600
NISSAN      54501BC41A
NISSAN      54501BC42A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7576084 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.