Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 145 FWD (JV0F, JV0S, JV0T) (2011.02-???) 146km » VKDS 448027 skf
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 145 Fwd (jv0f, Jv0s, Jv0t) (2011.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łącznik stabilizatora VKDS 448027 SKF

VKDS 448027 Łącznik stabilizatora SKF
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

VKDS 448027

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]12,2
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułówVKDS 448027
nr EAN7316579290586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora VKDS 448027 SKF

Łącznik drążka stabilizatora tył L/P , liczba na oś: 2 pasuje do: MERCEDES SPRINTER 4-T (B904) 2.1D-2.9D 02.95-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 901 320 05 89
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łącznik stabilizatora VKDS 448027 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora VKDS 448027 SKF:

Adam, Świętajno
2022-07-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łącznik stabilizatora

 

Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.

Łączniki stabilizatora  wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.

Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.

powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
 

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.