Długość [mm] | 32 | |
otwór Ø [mm] | 8,2 | |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 33 | |
Ilość otworów | 6 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 94 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 78 | |
Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy | |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz) | |
nr EAN | 7316572879603 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy VKJA 8002 SKF
AUDI | 321 498 103 | |
AUDI | 321 498 350 X | |
AUDI | 431 498 103 | |
AUDI | 6Q0 498 103 A | |
AUDI | 6Q0 498 103 AX | |
AUDI | JZW 498 350 AX | |
SEAT | 1K0 498 103 B | |
SEAT | 1K0 498 103 BX | |
SEAT | 6Q0 498 103 A | |
SEAT | 6Q0 498 103 AX | |
SKODA | 1K0 498 103 B | |
SKODA | 1K0 498 103 BX | |
SKODA | 6Q0 498 103 A | |
SKODA | 6Q0 498 103 AX | |
VOLKSWAGEN | 113 501 331 | |
VOLKSWAGEN | 113 598 101 | |
VOLKSWAGEN | 171 407 331 F | |
VOLKSWAGEN | 171 407 331 H | |
VOLKSWAGEN | 171 407 331 K | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103 C | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103 CV | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103 CX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 498 103 B | |
VOLKSWAGEN | 1K0 498 103 BX | |
VOLKSWAGEN | 321 407 331 | |
VOLKSWAGEN | 321 407 331 B | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 A | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 V | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 X | |
VOLKSWAGEN | 321 498 350 X | |
VOLKSWAGEN | 431 407 331 E | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 498 103 A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 498 103 AX | |
VOLKSWAGEN | 807 407 331 | |
VOLKSWAGEN | JZW 498 350 AX | |
VOLKSWAGEN | ZBA 407 331 | |
VOLKSWAGEN | ZBC 407 331 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy VKJA 8002 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy VKJA 8002 SKF:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.