Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Średnica przegubu [mm] | 94 |
Zestaw pełny | |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 102 621 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
113598101, 171498103, 171498103C, 171498103CV, 171498103CX, 321498103, 321498103V, 321498103X
113598101, 171498103, 171498103C, 171498103CV, 171498103CX, 321498103, 321498103V, 321498103X
113598101, 171498103, 171498103C, 171498103CV, 171498103CX, 321498103, 321498103V, 321498103X
AUDI | 113 598 101 | |
AUDI | 171 498 103 | |
AUDI | 171 498 103C | |
AUDI | 171 498 103CV | |
AUDI | 171 498 103CX | |
AUDI | 321 498 103 | |
AUDI | 321 498 103V | |
AUDI | 321 498 103X | |
SEAT | 113 598 101 | |
SEAT | 171 498 103 | |
SEAT | 171 498 103C | |
SEAT | 171 498 103CV | |
SEAT | 171 498 103CX | |
SEAT | 321 498 103 | |
SEAT | 321 498 103V | |
SEAT | 321 498 103X | |
VOLKSWAGEN | 113 598 101 | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103C | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103CV | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103CX | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103V | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103X |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 102 621 TOPRAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.