Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A6 C8 (4A2) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2020.05-???) 265km » VKJC 5198 skf
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2020.05-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 5198 SKF

VKJC 5198 Wał napędowy SKF
skf VKJC 5198
Wał napędowy VKJC 5198
VKJC 5198
skf VKJC 5198 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
Wał napędowy VKJC 5198 skf
444.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numery handlowe:

Mandatory stub shaft replacement

numer części:

VKJC 5198

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]613
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]63
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]106
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]108
nr EAN7316575040734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 5198 SKF

Półoś napędowa przód L 613mm pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 1.9D-3.2 04.03-08.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 407 271 S
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 A
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AA
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AB
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AC
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AD
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AF
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AG
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AH
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AJ
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AL
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AM
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AS
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AT
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 J
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 L
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 M
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 Q
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 R
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 S
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BF
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 AX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 BV
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 BX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 CV
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 CX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 DV
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 DX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 EV
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 EX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 FX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 GX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 HX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 TX
VOLKSWAGEN      7H0 407 453 X
VOLKSWAGEN      JZW 407 451 CX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 5198 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 5198 SKF:

Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.