Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) (2004.03-2006.10) 158km » 60 92 4816 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Peugeot 407 (6d_) 2.2 (6d3fze, 6d3fzh) (2004.03-2006.10) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 60 92 4816 SWAG Autoteile GmbH

60 92 4816 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

60 92 4816

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów60 92 4815
Długość [mm]200
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Ciężar [kg]0,653
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
nr EAN4044688537904

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 60 92 4816 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: RENAULT CLIO III, GRAND SCENIC II, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, SCENIC II 1.4-2.0D 09.02-
numery OEM:
RENAULT      77 01 054 584
RENAULT      77 01 474 796

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 60 92 4816 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 60 92 4816 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.