Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw R 80 R 80 R (247E) (1991.01-1994.09) 50km » 90 94 8060 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Bmw R 80 R 80 R (247e) (1991.01-1994.09) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 90 94 8060 SWAG Autoteile GmbH

90 94 8060 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
65.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

90 94 8060

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów90 94 8059
Długość [mm]202,4
Grubość [mm]34,1
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
Rozmiar klucza17
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyOd strony koła
Ciężar [kg]0,536
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką koronową
nr EAN4044688480606

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 90 94 8060 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: HYUNDAI ACCENT IV, I20 ACTIVE, I20 II, I20 III, VENUE; KIA RIO III 1.1D-1.6D 11.10-
numery OEM:
HYUNDAI      56820-0U590
HYUNDAI      56820-1W090
HYUNDAI      56821-1R591
KIA      56820-0U590
KIA      56820-1W090
KIA      56821-1R591

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 90 94 8060 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 90 94 8060 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.