Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 RWD (FV0E, FV0F, FV0T, FV10, FV12, FV11) (2010.02-???) 146km » D1W059TT thermotec
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Rwd (fv0e, Fv0f, Fv0t, Fv10, Fv12, Fv11) (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC

D1W059TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1W059TT
Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT
D1W059TT
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1W059TT

producent:

THERMOTEC

Tryb pracymechaniczne
Liczba otworów5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez termostatu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
SEAT      04C 121 004 E
SEAT      04C121004F
SEAT      04C121004J
SEAT      04C121600J
SEAT      04C121600L
SKODA      04C121004E
SKODA      04C121004F
SKODA      04C121004J
SKODA      04C121600J
SKODA      04C121600L
VOLKSWAGEN      04C 121 600 P
VOLKSWAGEN      04C121004E
VOLKSWAGEN      04C121004F
VOLKSWAGEN      04C121004J
VOLKSWAGEN      04C121600J
VOLKSWAGEN      04C121600L
VAG      04C 121 004 E
VAG      04C 121 004 F
VAG      04C 121 004 J
VAG      04C 121 600 J
VAG      04C 121 600 L

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.