Tryb pracy | mechaniczne |
Liczba otworów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez termostatu |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC
SEAT | 04C 121 004 E | |
SEAT | 04C121004F | |
SEAT | 04C121004J | |
SEAT | 04C121600J | |
SEAT | 04C121600L | |
SKODA | 04C121004E | |
SKODA | 04C121004F | |
SKODA | 04C121004J | |
SKODA | 04C121600J | |
SKODA | 04C121600L | |
VOLKSWAGEN | 04C 121 600 P | |
VOLKSWAGEN | 04C121004E | |
VOLKSWAGEN | 04C121004F | |
VOLKSWAGEN | 04C121004J | |
VOLKSWAGEN | 04C121600J | |
VOLKSWAGEN | 04C121600L | |
VAG | 04C 121 004 E | |
VAG | 04C 121 004 F | |
VAG | 04C 121 004 J | |
VAG | 04C 121 600 J | |
VAG | 04C 121 600 L |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.