Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Daihatsu CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 Turbo (G100) (1987.03-1990.10) 68km » D1W059TT thermotec
wybrany samochód: 
Daihatsu Charade Iii (g100, G101, G102) 1.0 Turbo (g100) (1987.03-1990.10) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC

D1W059TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1W059TT
Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT
D1W059TT
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1W059TT

producent:

THERMOTEC

Tryb pracymechaniczne
Liczba otworów5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez termostatu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
SEAT      04C 121 004 E
SEAT      04C121004F
SEAT      04C121004J
SEAT      04C121600J
SEAT      04C121600L
SKODA      04C121004E
SKODA      04C121004F
SKODA      04C121004J
SKODA      04C121600J
SKODA      04C121600L
VOLKSWAGEN      04C 121 600 P
VOLKSWAGEN      04C121004E
VOLKSWAGEN      04C121004F
VOLKSWAGEN      04C121004J
VOLKSWAGEN      04C121600J
VOLKSWAGEN      04C121600L
VAG      04C 121 004 E
VAG      04C 121 004 F
VAG      04C 121 004 J
VAG      04C 121 600 J
VAG      04C 121 600 L

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W059TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.