Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT020020 thermotec

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020020 THERMOTEC

KTT020020 Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT020020
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT020020

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaFord
Ograniczenia producentaFS/FX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020020 THERMOTEC

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
FORD      1018497
FORD      1035431
FORD      1308989
FORD      1406034
FORD      1427630
FORD      16BYU19D629AA
FORD      1S7H19D629EA
FORD      4683733
FORD      6997607
FORD      7058036
FORD      94BW19D629AC
FORD      94BW19D629AD
FORD      94BW19D629AE
FORD      96BW19D629BA
FORD      R16BYU19D629AA
FORD      R94BW19D629AC
FORD      R94BW19D629AD
FORD      R94BW19D629AE
FORD      R96BW19D629BA
FORD      XS7H19D629AB
zamienniki:
V25-15-2007
brak
VEMO
V25-15-2011
brak
VEMO
699827
brak
VALEO
1800K290
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020020 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.