Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.4 16V (KA0D, KA1H, KA0W, KA10) (1999.03-2003.08) 95km » KTT040069 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Megane I Grandtour (ka0/1_) 1.4 16v (ka0d, Ka1h, Ka0w, Ka10) (1999.03-2003.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040069 THERMOTEC

KTT040069 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040069
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040069
KTT040069
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040069

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaSD6V12
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]109
ID sprężarkiSD6V12
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040069 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
ISUZU      8972127640
OPEL      1854107
OPEL      1854147
OPEL      6854048
VAUXHALL      24421642
VAUXHALL      9132922
VAUXHALL      93176916
VAUXHALL      R1580046

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040069 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.