Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Kia CEED Combi Van (CD) 1.4 T-GDI (2018.04-???) 140km » KTT040097 thermotec
wybrany samochód: 
Kia Ceed Combi Van (cd) 1.4 T-gdi (2018.04-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040097 THERMOTEC

KTT040097 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040097
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040097
KTT040097
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040097

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaSD7V16
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]120
ID sprężarkiSD7V16
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040097 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      1H0820803D
AUDI      1H0820803DX
AUDI      7M0820803D
AUDI      7M0820803P
FORD      1067111
FORD      7340657
FORD      7M0820803P
FORD      95NW19D629CB
FORD      95NW19D629CC
SEAT      1H0820803D
SEAT      1H0820803DX
SEAT      7M0820803D
SEAT      7M0820803P
SEAT      7M0820803PX
SKODA      7M0820803D
SKODA      7M0820803P
VOLKSWAGEN      1GD 820 803
VOLKSWAGEN      1H0820803D
VOLKSWAGEN      1H0820803DX
VOLKSWAGEN      1H0820803E
VOLKSWAGEN      1H0820805E
VOLKSWAGEN      357820803Q
VOLKSWAGEN      7M0820803D
VOLKSWAGEN      7M0820803P
VOLKSWAGEN      7M0820803PX

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040097 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.