Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Dodge STRATUS 2.4 16 V (2000.10-2001.04) 147km » KTT040126 thermotec
wybrany samochód: 
Dodge Stratus 2.4 16 V (2000.10-2001.04) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040126 THERMOTEC

KTT040126 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040126
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040126
KTT040126
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040126

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]108
ID sprężarkiTRSA09
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040126 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
HONDA      38800-PLA-E020
HONDA      38800-PLC-006
HONDA      38800-PLM-A01
HONDA      38800-PLM-A12
HONDA      38800P2RA010M2
HONDA      38800PDEE01
HONDA      38800PDEE010
HONDA      38800PLMA11
HONDA      3880ZP2RA010M2
HONDA      38810PLAE01
HONDA      38810PLC006
HONDA      38810RJH006

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040126 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.