Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0208 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0208 ELSTOCK

51-0208 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
616.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0208

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SANDEN TRSA09
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 165
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 5,8
nr EAN 5704651056830

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0208 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA ACCORD V, ACCORD VI, CIVIC VII, CIVIC VIII, PRELUDE V 1.4/1.6/2.2 02.96-12.12

Kompresor, klimatyzacja 51-0208 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0208 producenta ELSTOCK

HONDA

38800PDEE01, 38800PDEE010, 38800PLAE020, 38800PLC006, 38800PLMA01, 38810PLAE01, 38810PLC006

numery OEM:
HONDA      38800-PDE-E01
HONDA      38800-PDE-E010
HONDA      38800-PLA-E020
HONDA      38800-PLC-006
HONDA      38800-PLM-A01
HONDA      38810-PLA-E01
HONDA      38810-PLC-006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0208 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.