Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.0 JTDM (939DXP1B, 939EXP1B) (2009.05-2010.06) 170km » KTT090024 thermotec
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Spider (939_) 2.0 Jtdm (939dxp1b, 939exp1b) (2009.05-2010.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090024 THERMOTEC

KTT090024 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090024
Kompresor klimatyzacji KTT090024
KTT090024
thermotec KTT090024 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090024 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090024 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090024 thermotec

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KTT090024

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba zestyków2
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]188
Dolot - Ø [mm]18,3
Ø wylotu [mm]15,5
Ilość oleju [ml]160
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S17C
WersjaPREFILLED PAG-OIL
WersjaO-RINGS INCLUDED
Nowa część
Liczba otworów do mocowania4
Napięcie od [V]12
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090024 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
HONDA      38800RAAA01
HONDA      38810RAAA01
HONDA      38810RBA006

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090024 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.