Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford CAPRI II (GECP) 1.3 (1974-1977) 57km » KTT090094 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Capri Ii (gecp) 1.3 (1974-1977) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090094 THERMOTEC

KTT090094 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090094
Kompresor klimatyzacji KTT090094
KTT090094
thermotec KTT090094 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090094 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090094 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090094 thermotec
852.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090094

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVALEO
Ciężar [kg]6,77
Ø koła pasowego [mm]114
Pojemność [ml]150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiDCS
Nowa część
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090094 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
VOLVO      3 600 211 3
VOLVO      3 605 106 3
VOLVO      30780443
VOLVO      31250519
VOLVO      31291135
VOLVO      31305833
VOLVO      36000231
VOLVO      36000331
VOLVO      36000456
VOLVO      36001373
VOLVO      36002425
VOLVO      36002747
VOLVO      36002934
VOLVO      36011309

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090094 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.