Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI (2016.11-2020.02) 150km » KTT095023 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 1.4 Tfsi (2016.11-2020.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095023 THERMOTEC

KTT095023 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095023
Kompresor klimatyzacji KTT095023
KTT095023
thermotec KTT095023 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095023 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095023 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095023 thermotec

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095023

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]90
Napięcie robocze [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Dolot - Ø [mm]18,3
Ø wylotu [mm]15,5
Ilość oleju [ml]60
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SER09C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095023 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
DAIHATSU      883100D320
TOYOTA      8831002390
TOYOTA      8831002470
TOYOTA      8831002630
TOYOTA      8831002640
TOYOTA      883100D200
TOYOTA      883100D201
TOYOTA      883100D202
TOYOTA      883100D230
TOYOTA      883100D231
TOYOTA      883100D232
TOYOTA      883100D320
TOYOTA      883100D330
TOYOTA      883101A680
TOYOTA      883101A800
TOYOTA      883101A820
TOYOTA      8831052590
TOYOTA      8831052591
TOYOTA      8831052592

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095023 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.