Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89443 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 NISSENS

89443 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89443
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443
89443
nissens 89443 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 nissens
1,061.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89443

dostawca:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 6
ID kompresora 5SER09C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 60
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 83
Ø koła pasowego [mm] 100
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286365285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA AURIS, COROLLA, URBAN CRUISER, YARIS 1.0-1.4D 08.05-03.16

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 producenta NISSENS

TOYOTA

883100D200, 8831052590, 8831002390, 8831002470, 8831002630, 8831002640, 883100D201, 883100D202, 883100D230, 883100D231, 883100D232, 883100D320, 883100D330, 883101A680, 883101A800, 883101A820, 8831052591, 8831052592

numery OEM:
TOYOTA      88310-0D200
TOYOTA      88310-52590
TOYOTA      8831002390
TOYOTA      8831002470
TOYOTA      8831002630
TOYOTA      8831002640
TOYOTA      883100D201
TOYOTA      883100D202
TOYOTA      883100D230
TOYOTA      883100D231
TOYOTA      883100D232
TOYOTA      883100D320
TOYOTA      883100D330
TOYOTA      883101A680
TOYOTA      883101A800
TOYOTA      883101A820
TOYOTA      8831052591
TOYOTA      8831052592

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89443 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.