Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Dacia LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS04) (2010.05-???) 88km » 408 438 topran
wybrany samochód: 
Dacia Logan Mcv (ks_) 1.5 Dci (ks04) (2010.05-???) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 408 438 TOPRAN

408 438 Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów TOPRAN
topran 408 438
Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 408 438
408 438
8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

408 438

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Wymagana ilość12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 408 438 TOPRAN

Uszczelka śruby pokrywy zaworów pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 (W124), 124 T-MODEL (S124), E (C124), E (W124), E (W210), E T-MODEL (S124), S (W140), SL (R129) 2.8/3.2/3.6 03.91-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      104 016 03 64
MERCEDES-BENZ      A104 016 03 64
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 408 438 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 408 438 TOPRAN:

Oleg, Rypin
2022-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Oleg, Rypin
2019-09-11
 5/5
Zamawiałem 206 513 przez telefon, konsultant dobrze mi dobrał tą część
Dawid, Bielsko-Biała
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2020-12-07
 5/5
Produkt nowy bez zastrzeżeń, okaże się w trakcie eksploatacji.
KRZYSZTOF, CZECHOWICE-DZIEDZICE
2022-10-19
 5/5
Polecam uszczelkę.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.