Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Bmw 7 (G70) i7 eDrive50, L (2023-???) 455km » BWB708 trw
wybrany samochód: 
Bmw 7 (g70) I7 Edrive50, L (2023-???) 455km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWB708 TRW

BWB708 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWB708
Cylinderek hamulcowy BWB708
BWB708
trw BWB708 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWB708 trw
Cylinderek hamulcowy BWB708 trw
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWB708

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]17,5
nr EAN3322937626533

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWB708 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUZUKI ALTO IV, ALTO V 1.0 09.94-06.02
numery OEM:
SUZUKI      53401-70F10-000
SUZUKI      53401M70F10
SUZUKI      53401M70F10000
SUZUKI      53402M70F10
zamienniki:
R17069.3.1
brak
FTE automotive GmbH
FHW4513
brak
FERODO
FHW4518
brak
FERODO
R17070.3.1
brak
FTE automotive GmbH
J3238005
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
805205
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWB708 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWB708 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWB708zobacz instrukcję montażu BWB708

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.