Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Jeep WRANGLER II (TJ) 2.5 (1996.08-2007.04) 118km » BWD127 trw
wybrany samochód: 
Jeep Wrangler Ii (tj) 2.5 (1996.08-2007.04) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWD127 TRW

BWD127 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWD127
Cylinderek hamulcowy BWD127
BWD127
trw BWD127 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWD127 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD127

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Układ hamulcowyCylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]19
nr EAN3322937032969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD127 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SKODA 105,120, 130, FAVORIT, FAVORIT FORMAN, RAPID 1.0/1.2/1.3 08.76-06.97
numery OEM:
SKODA      109 595 210
SKODA      113 595 030
SKODA      113 595 210
SKODA      115 595 030
SKODA      115 595 031

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD127 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD127 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWD127zobacz instrukcję montażu BWD127

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.