Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4300 lpr

Cylinderek hamulcowy 4300 LPR

4300 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4300
Cylinderek hamulcowy 4300
4300
lpr 4300 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4300 lpr
Cylinderek hamulcowy 4300 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4300, C19846B

numer części:

4300

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 34
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532012413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4300 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FAVORIT/KOMBI, FELICIA CUBE, FELICIA I, FELICIA II 1.3/1.6/1.9D 06.88-06.01
numery OEM:
SKODA      109595210
SKODA      113595210
SKODA      115595030

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4300 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4300 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.