Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ssangyong TIVOLI 1.5 (2021-???) 135km » BWF1000 trw
wybrany samochód: 
Ssangyong Tivoli 1.5 (2021-???) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CYLINDEREK HAM. RENAULT CLIO 1,0/1,5 BLUE DCI 19- LE/PR BWF1000 TRW

52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF1000

producent:

TRW

MateriałAluminium
Średnica tłoka [mm]20,6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CYLINDEREK HAM. RENAULT CLIO 1,0/1,5 BLUE DCI 19- LE/PR BWF1000 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA LOGAN III, SANDERO III, RENAULT CLIO V 1.0-1.5D 06.19-
numery OEM:
RENAULT      44 10 057 65R
DACIA      44 10 057 65R

Zastosowanie CYLINDEREK HAM. RENAULT CLIO 1,0/1,5 BLUE DCI 19- LE/PR BWF1000 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o CYLINDEREK HAM. RENAULT CLIO 1,0/1,5 BLUE DCI 19- LE/PR BWF1000 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.