Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI (2011.05-2018.09) 180km » BWF309 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tfsi (2011.05-2018.09) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF309 TRW

BWF309 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF309
Cylinderek hamulcowy BWF309
BWF309
trw BWF309 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWF309 trw
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF309

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
MateriałAluminium
Średnica [mm]20,6
nr EAN3322937300761
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF309 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAEWOO NUBIRA OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA J, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, VECTRA B, ZAFIRA A 1.2-2.2D 10.95-
numery OEM:
OPEL      18044060
OPEL      5 50 011
OPEL      5 50 157
OPEL      90581456
VAUXHALL      18044060
VAUXHALL      5 50 011
VAUXHALL      5 50 157
VAUXHALL      90581456

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF309 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF309 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWF309zobacz instrukcję montażu BWF309

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.