Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Nissan NAVARA NP300 pick-up (D23, D23T) 2.3 dCi 4x4 (D231, D23T) (2015.10-???) 190km » BWF336T trw
wybrany samochód: 
Nissan Navara Np300 Pick-up (d23, D23t) 2.3 Dci 4x4 (d231, D23t) (2015.10-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF336T TRW

BWF336T Cylinderek hamulcowy TRW
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF336T

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]20,6
MateriałAluminium
nr EAN3322937946792

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF336T TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SMART CABRIO, CITY-COUPE, FORTWO 0.6-Electric 11.99-
numery OEM:
SMART      0012173V001000000
SMART      451 420 00 18
SMART      A 451 420 00 18
SMART      Q 0012173V001000000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF336T TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF336T TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF336Tzobacz instrukcję montażu BWF336T

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.