Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5174 lpr

Cylinderek hamulcowy 5174 LPR

5174 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5174
Cylinderek hamulcowy 5174
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5174, C31166

numer części:

5174

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 29
nr EAN 8032928084499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5174 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORTWO 0.6-Electric 07.98-

Cylinderek hamulcowy 5174 ma zastosowanie do modeli samochodów

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5174 producenta LPR

SMART

0012173V001000000, 4514200018, 4514200518, A4514200018, A4514200518, Q0012173V001000000

numery OEM:
SMART      0012173V001000000
SMART      4514200018
SMART      4514200518
SMART      A4514200018
SMART      A4514200518
SMART      Q0012173V001000000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5174 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5174 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.