Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen BORA I (1J2) 1.9 TDI 4motion (2000.05-2005.05) 150km » BWH409 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.9 Tdi 4motion (2000.05-2005.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH409 TRW

BWH409 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH409
Cylinderek hamulcowy BWH409
BWH409
trw BWH409 Cylinderek hamulcowy
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH409

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,2
MateriałAluminium
nr EAN3322937946815
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH409 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV RENAULT ARKANA I, CAPTUR I 0.9-Electric 10.01-
numery OEM:
RENAULT      60 01 549 706
RENAULT      77 01 070 956
DACIA      60 01 549 706
DACIA      77 01 070 956

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH409 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH409 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH409zobacz instrukcję montażu BWH409

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.