Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B903) 316 CDI 4x4 (903.672, 903.673) (2002.08-2006.05) 156km » BWN174 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Autobus (b903) 316 Cdi 4x4 (903.672, 903.673) (2002.08-2006.05) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWN174 TRW

BWN174 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWN174
Cylinderek hamulcowy BWN174
BWN174
trw BWN174 Cylinderek hamulcowy
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWN174

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]31,7
MateriałŻeliwo
parzyste numery artykułówBWN175
nr EAN3322937009190

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWN174 TRW

Cylinderek hamulcowy przód P pasuje do: SANTANA LANDROVER 88/109 2.3/2.3D 01.71-12.91
numery OEM:
ROVER      243296
LAND ROVER      243296
LAND ROVER      GWC305
zamienniki:
A 12 494
brak
BREMBO
FHW4173
brak
FERODO
04-0260
brak
METELLI CIFAM
3846
brak
Car S.p.A (InterCar)
5010174
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWN174 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWN174 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWN174zobacz instrukcję montażu BWN174

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.