Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1300 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1300 TRW

GDB1300 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1300
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1300
GDB1300
trw GDB1300 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1300 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1300 trw
74.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21862

numer części:

GDB1300

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/084
Wysokość [mm] 52,8
Długość [mm] 156,4
Grubość [mm] 18,1
nr EAN 3322937197675

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1300 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: DAEWOO CIELO, ESPERO, LANOS, NEXIA, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, KADETT E, OMEGA A, VECTRA A 1.3-2.5 09.86-

Klocki hamulcowe GDB1300 mają zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE klocków hamulcowych GDB1300 producenta TRW

OPEL

1605089, 1605911, 90511162, 93176122

numery OEM:
OPEL      16 05 089
OPEL      1605911
OPEL      90511162
OPEL      93176122
VAUXHALL      16 05 089
VAUXHALL      90511162
VAUXHALL      93176122
CHEVROLET      16 05 089
CHEVROLET      90511162
CHEVROLET      93176122
DAEWOO      90511162
DAEWOO      93176122

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1300 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1300 TRW:

2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-14
 5/5
na razie ok
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2022-11-12
 5/5
Ok
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
2023-06-12
 5/5
Ok
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2021-11-02
 5/5
Jakość i cena... Super .
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1300zobacz instrukcję montażu GDB1300

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.