Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB3186 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3186 TRW

GDB3186 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB3186
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3186
GDB3186
trw GDB3186 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23094, 23095

numer części:

GDB3186

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 131,7
Wysokość [mm] 58,5
Grubość [mm] 17,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/192
nr EAN 3322937268924

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3186 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: HONDA ACCORD VI, MG MG ZR, MG ZS, NISSAN ALMERA TINO, PRIMERA 1.6-2.5 03.97-

Klocki hamulcowe GDB3186 mają zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

Numery OE klocków hamulcowych GDB3186 producenta TRW

HONDA

45022S1AE00, 45022S1AE01, 45022S1AE02, 45022S1AE50, 45022S1AE51

MG

GBP90346, SFP000070, SFP000370

numery OEM:
HONDA      45022-S1A-E00
HONDA      45022-S1A-E01
HONDA      45022-S1A-E02
HONDA      45022-S1A-E50
HONDA      45022-S1A-E51
MG      GBP90346
MG      SFP 000070
MG      SFP 000370
ROVER      GBP 90346 AF
ROVER      GBP90346
ROVER      SFP000070
LAND ROVER      GBP 90346 AF

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3186 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3186 TRW:

2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-17
 5/5
polecam
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2023-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2023-06-12
 5/5
Ok
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2021-03-17
 5/5
polecam
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-08
 5/5
OK!!
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB3186zobacz instrukcję montażu GDB3186

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.