Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Ford TRANSIT Platforma / podwozie (V_ _) 1.6 (VCS, VDS) (1977.11-1986.10) 65km » GDB3379 trw
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (v_ _) 1.6 (vcs, Vds) (1977.11-1986.10) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet GDB3379 TRW

GDB3379 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB3379
Klocki hamulcowe - komplet GDB3379
GDB3379
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23929

numer części:

GDB3379

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaAKEBONO
Długość [mm]114,7
Wysokość [mm]59,5
Grubość [mm]17
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolneE9 90R - 01107/2688
nr EAN3322937395286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB3379 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: LEXUS RX, TOYOTA HARRIER 2.2/2.4/3.0 05.97-05.03
numery OEM:
TOYOTA      04465-48040
TOYOTA      04465-48050
TOYOTA      PA560H
LEXUS      04465-48040
LEXUS      04465-48050
LEXUS      PA560H

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB3379 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB3379 TRW:

Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
Janusz, Warszawa
2021-11-02
 5/5
Jakość i cena... Super .
JAROSŁAW, Świebodzin
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał,
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
Piotr, Zabrze
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Otrębusy
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Ligota piękna
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB3379zobacz instrukcję montażu GDB3379

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.