Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ277 trw

Sworzeń wahacza JBJ277 TRW

JBJ277 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ277
51.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

JBJ277

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 3322937897759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ277 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: CITROEN JUMPER I; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 1.9D-3.0D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      3640 32
FIAT      1302368080
FIAT      1330515080
PEUGEOT      3640 32

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ277 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ277 TRW:

2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JBJ277zobacz instrukcję montażu JBJ277

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.