Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ703 trw

Sworzeń wahacza JBJ703 TRW

JBJ703 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ703
Sworzeń wahacza JBJ703
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ703

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Wymiar gwintu M12x1.5
parzyste numery artykułów JBJ702
nr EAN 3322937336517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ703 TRW

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 14,8mm, z dodatkami) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.0-2.0 08.99-

Sworzeń wahacza JBJ703 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ703 producenta TRW

SKODA

5Z0407366B, 6Q0407366A, 6Q0407366D, 6Q0407366F, 6Q0407366M

VOLKSWAGEN

5Z0407366B, 6Q0407366A, 6Q0407366D, 6Q0407366F, 6Q0407366M

SEAT

5Z0407366B, 6Q0407366A, 6Q0407366D, 6Q0407366F, 6Q0407366M

numery OEM:
AUDI      5Z0 407 366 B
AUDI      6Q0 407 366 D
AUDI      6Q0 407 366 F
AUDI      6Q0 407 366 M
SEAT      5Z0 407 366 B
SEAT      6Q0 407 366 A
SEAT      6Q0 407 366 D
SEAT      6Q0 407 366 F
SEAT      6Q0 407 366 M
SKODA      5Z0 407 366 B
SKODA      6Q0 407 366 A
SKODA      6Q0 407 366 D
SKODA      6Q0 407 366 F
SKODA      6Q0 407 366 M
VOLKSWAGEN      5Z0 407 366 B
VOLKSWAGEN      6Q0 407 366 A
VOLKSWAGEN      6Q0 407 366 D
VOLKSWAGEN      6Q0 407 366 F
VOLKSWAGEN      6Q0 407 366 M
SVW      6Q0 407 366 A
SVW      6Q0 407 366 E

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ703 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ703 TRW:

Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.