Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L29563 monroe

Sworzeń wahacza L29563 MONROE

L29563 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L29563
Sworzeń wahacza L29563
L29563
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L29563

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096441868

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L29563 MONROE

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 14,8mm) pasuje do: AUDI A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA II PRAKTIK 1.0-2.0 10.98-

Sworzeń wahacza L29563 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Sworzeń wahacza L29563 producenta MONROE

SKODA

6Q0407366A, 6Q0407366M

AUDI

6Q0407366A, 8Z0407366A

VOLKSWAGEN

5Z0407366B, 6Q0407366A, 6Q0407366M

SEAT

6Q0407366A, 6Q0407366M

numery OEM:
AUDI      6Q0 407 366 A
AUDI      8Z0 407 366 A
SEAT      6Q0 407 366 A
SEAT      6Q0 407 366 M
SKODA      6Q0 407 366 A
SKODA      6Q0 407 366 M
VOLKSWAGEN      5Z0 407 366 B
VOLKSWAGEN      6Q0 407 366 A
VOLKSWAGEN      6Q0407366M

Zastosowanie Sworzeń wahacza L29563 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.