Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro (2005.06-2008.06) 220km » JTE756 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tfsi Quattro (2005.06-2008.06) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE756 TRW

JTE756 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE756
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE756
JTE756
trw JTE756 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE756

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułówJTE757
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]94
Wymiar stożka [mm]16
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M12x1,5
nr EAN3322937336609

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE756 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.0-2.0D 01.60-
numery OEM:
AUDI      5Z1 419 811
AUDI      6Q0 407 255 J
AUDI      6Q0 407 255 M
AUDI      6Q0 407 255 Q
AUDI      6Q0 419 811 C
AUDI      6Q0 423 811
AUDI      6Q0 423 811 A
AUDI      6Q0 423 811 C
AUDI      6Q0 423 811 D
AUDI      6R0 423 811
AUDI      6R0 423 811 A
SEAT      5Z1 419 811
SEAT      6Q0 407 255 J
SEAT      6Q0 407 255 M
SEAT      6Q0 407 255 Q
SEAT      6Q0 419 811 C
SEAT      6Q0 423 811
SEAT      6Q0 423 811 A
SEAT      6Q0 423 811 C
SEAT      6Q0 423 811 D
SEAT      6R0 423 811
SEAT      6RD 423 811 A
SEAT      6RD 423 811 B
SKODA      5Z1 419 811
SKODA      6Q0 407 255 J
SKODA      6Q0 407 255 M
SKODA      6Q0 407 255 Q
SKODA      6Q0 419 811 A
SKODA      6Q0 419 811 C
SKODA      6Q0 423 811
SKODA      6Q0 423 811 A
SKODA      6Q0 423 811 C
SKODA      6Q0 423 811 D
SKODA      6R0 423 811
SKODA      6RD 423 811 A
SKODA      6RD 423 811 B
VOLKSWAGEN      5Z1 419 811
VOLKSWAGEN      6Q0 407 255 J
VOLKSWAGEN      6Q0 407 255 M
VOLKSWAGEN      6Q0 407 255 Q
VOLKSWAGEN      6Q0 419 811 A
VOLKSWAGEN      6Q0 419 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 811
VOLKSWAGEN      6R0 423 811 A
VOLKSWAGEN      6RD 423 811 A
VOLKSWAGEN      6RD 423 811 B
SVW      6Q0 423 811
SVW      6Q0 423 811 D

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE756 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE756 TRW:

Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.