Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Bmw 3 Touring (E46) 325 xi (2000.09-2005.02) 192km » PML359 trw
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e46) 325 Xi (2000.09-2005.02) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML359 TRW

PML359 Pompa hamulcowa TRW
422.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PML359

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937217717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML359 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES C (W202), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210) 2.0-5.4 06.95-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 430 83 01
MERCEDES-BENZ      A 005 430 83 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML359 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.