Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Subaru IMPREZA liftback (GR, GH, G3) 2.5 WRX STI AWD (GRF) (2008.01-2013.08) 301km » PMN166 trw
wybrany samochód: 
Subaru Impreza Liftback (gr, Gh, G3) 2.5 Wrx Sti Awd (grf) (2008.01-2013.08) 301km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMN166 TRW

PMN166 Pompa hamulcowa TRW
640.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

PMN166

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]27
Rozmiar gwintu 1M12x1
MateriałAluminium
Ilość połączeń2
nr EAN3322937917747

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN166 TRW

Pompa hamulcowa (27mm) pasuje do: PORSCHE 911, 911 TARGA 3.6/3.8/4.0 07.04-12.12
numery OEM:
PORSCHE      997 355 910 30
zamienniki:
4010166
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN166 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.