Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) (1999.09-2003.07) 144km » 0600K321 van wezel
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.2 16v (f69, M69, P69) (1999.09-2003.07) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0600K321 VAN WEZEL

0600K321 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 0600K321

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0600K321

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
ID kompresoraCVC
Ø koła pasowego [mm]108
Napięcie [V]12
Ilość biegunów1
Dolot - Ø [mm]17,91
Wylot - Ø [mm]15,19
Ilość oleju [ml]150
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
częściowo napełniony
JakośćIR PLUS
nr EAN5410909378523

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0600K321 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 3 (E46), X3 (E83), Z4 (E85) 1.6-3.0D 12.97-08.11
numery OEM:
BMW      64509182795
BMW      64526908660
BMW      64526918751
BMW      64529145352
BMW      64529175669
BMW      6908660
BMW      6918751
BMW      9145352
BMW      9182795

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0600K321 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.