
| Napięcie [V] | 11 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
| Ciężar [kg] | 0,034 |
| nr EAN | 4046001381294 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, Original VEMO Quality V99-14-0031 VEMO
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
32C9855808, D077167, D082832, D092392, MD050212, MD070194, MD077167, MD014997, MD082832, MD092392, MD50212, MDO5O212, MDO77167, MDO7O194
1106543G01, 1106563G00, 1106563G00GW, 11O6543GO1, 11O6563GOO
3671042010, 3671042000, 3671042002, 3671042020, 3671042021, 3671042060, 3671042550, 3671O42O2O, 3671O42OOO
3671042550
| FORD | 5 023 129 | |
| FORD | 5 O23 129 | |
| FORD | EZD 18 | |
| ISUZU | 5861016440 | |
| MAZDA | 4869-18-140 | |
| MAZDA | 4869-18-140A | |
| MAZDA | RFP1-18-601 | |
| MITSUBISHI | 32C9855808 | |
| MITSUBISHI | D077167 | |
| MITSUBISHI | D082832 | |
| MITSUBISHI | D092392 | |
| MITSUBISHI | MD 050212 | |
| MITSUBISHI | MD 070194 | |
| MITSUBISHI | MD 077167 | |
| MITSUBISHI | MD014997 | |
| MITSUBISHI | MD082832 | |
| MITSUBISHI | MD092392 | |
| MITSUBISHI | MD50212 | |
| MITSUBISHI | MDO5O212 | |
| MITSUBISHI | MDO77167 | |
| MITSUBISHI | MDO7O194 | |
| NISSAN | 11065-43G01 | |
| NISSAN | 11065-63G00 | |
| NISSAN | 11065-63G00-GW | |
| NISSAN | 11O65-43GO1 | |
| NISSAN | 11O65-63GOO | |
| HYUNDAI | 36710 42010 | |
| HYUNDAI | 36710-42000 | |
| HYUNDAI | 36710-42002 | |
| HYUNDAI | 36710-42020 | |
| HYUNDAI | 36710-42021 | |
| HYUNDAI | 36710-42060 | |
| HYUNDAI | 36710-42550 | |
| HYUNDAI | 3671O-42O2O | |
| HYUNDAI | 3671O-42OOO | |
| KIA | 36710-42550 | |
| AC | 518GG93893058 | |
| INFINITI | 11065-63G00-GW |
Zastosowanie Świeca żarowa, Original VEMO Quality V99-14-0031 VEMO w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.