Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6267.82J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6267.82J VERNET S.A.

TH6267.82J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6267.82J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 52,0
Średnica 2 [mm] 28,0
Wysokość 1 [mm] 33,5
nr EAN 3531650007233

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6267.82J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: DAIHATSU CUORE V, CUORE VI, MOVE, SIRION, TREVIS, YRV; HONDA ACCORD VI, ACCORD VIII, CITY IV, CIVIC IX, CIVIC VII, CIVIC VIII, CR-V III 1.0-2.3 04.98-
numery OEM:
DAIHATSU      9004833078
DAIHATSU      9004833078000
DAIHATSU      9004833083
DAIHATSU      9004833083000
DAIHATSU      9004833092
DAIHATSU      9004833092000
HONDA      19300PM0003
HONDA      19300PM0004
HONDA      19301P07A00
HONDA      19301PWA305
HONDA      19301PZA305
HONDA      19301RNA305
HONDA      19301RNA306

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6267.82J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6267.82J VERNET S.A.:

2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.