Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI (2005.11-2007.05) 120km » TH6860.82 vernet s.a.
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 2.0 Tdi (2005.11-2007.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TH6860.82 VERNET S.A.

TH6860.82 Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6860.82
Termostat układu chłodzenia TH6860.82
TH6860.82
vernet TH6860.82 Termostat układu chłodzenia
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH6860.82

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez TH6860.82J
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN3531650009978

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6860.82 VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) pasuje do: NISSAN XTERRA, OPEL VECTRA B 1.6/4.0 10.95-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6860.82 VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6860.82 VERNET S.A.:

2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.