Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH7200.88J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH7200.88J VERNET S.A.

TH7200.88J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH7200.88J
Termostat układu chłodzenia TH7200.88J
152.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH7200.88J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
nr EAN 3531650034116

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7200.88J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, MITO, SPIDER; CHEVROLET MALIBU; FIAT BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO EVO 1.6D/2.0D 06.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55241963
ALFA ROMEO      71752861
OPEL      1338027
OPEL      1338297
OPEL      851117
SAAB      55566104
SUZUKI      1852879J80
SUZUKI      1852879J8000
SUZUKI      1852879J80000
SUZUKI      1852879J81
SUZUKI      1852879J81000
VAUXHALL      55241963
VAUXHALL      55566104
VAUXHALL      55573003
CHEVROLET      12647027
zamienniki:
8MT 354 777-421
brak
HELLA
V40-99-0036
brak
VEMO
QTH723K
brak
QUINTON

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7200.88J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7200.88J VERNET S.A.:

2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.