Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10-ECO021 ashika

Filtr oleju 10-ECO021 ASHIKA

10-ECO021 Filtr oleju ASHIKA
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

10-ECO021

producent:

ASHIKA

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 116
średnica zewnętrzna [mm] 64
Średnica wewnętrzna [mm] 31
Średnica zabudowy [mm] 47
nr EAN 8033001186260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 10-ECO021 ASHIKA

numery OEM:
BMW      11 42 2 247 018
BMW      11422247018
CHRYSLER      05080244AA
CHRYSLER      05080244AB
CHRYSLER      05086301AA
CHRYSLER      5080244AA
CHRYSLER      5080244AB
CHRYSLER      5086301AA
CHRYSLER      K05080244AA
CHRYSLER      K05080244AB
CHRYSLER      K05086301AA
HONDA      15430-RBD-E01
HONDA      15430-RBD-E02
MERCEDES-BENZ      0011849425
MERCEDES-BENZ      112 184 00 25
MERCEDES-BENZ      611 180 00 09
MERCEDES-BENZ      6111800009
MERCEDES-BENZ      6111800210
MERCEDES-BENZ      6111800210SK1
MERCEDES-BENZ      A 112 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 611 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A0001802609
MERCEDES-BENZ      A0011849425
MERCEDES-BENZ      A119180000967
MERCEDES-BENZ      A6111800009
MERCEDES-BENZ      A611180000910
MERCEDES-BENZ      A611180000967
MERCEDES-BENZ      A6641800009
MERCEDES-BENZ      A6641800109
ROVER      LRF 100150 L
JEEP      05086301AA
JEEP      5086301AA
SMART      6641800009

Zastosowanie Filtr oleju 10-ECO021 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 10-ECO021 ASHIKA:

2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.