Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1701121 kraft automotive

Filtr oleju 1701121 KRAFT AUTOMOTIVE

14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1701121

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny K1701121
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 5901159242615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1701121 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CHRYSLER      05102905AA
CHRYSLER      05102905AB
CHRYSLER      05183748AA
CHRYSLER      5183748AA
CHRYSLER      71775180
FIAT      K05183748AA
FIAT      K5183748AA
FIAT      K71775180
MERCEDES-BENZ      000 180 22 09
MERCEDES-BENZ      000 180 23 09
MERCEDES-BENZ      000 180 26 09
MERCEDES-BENZ      000 180 31 09
MERCEDES-BENZ      112 180 00 09
MERCEDES-BENZ      112 184 02 25
MERCEDES-BENZ      112 184 05 25
MERCEDES-BENZ      112 184 06 25
MERCEDES-BENZ      611 180 09 67
MERCEDES-BENZ      A 000 180 22 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 23 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 26 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 31 09
MERCEDES-BENZ      A 112 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 112 184 02 25
MERCEDES-BENZ      A 112 184 05 25
MERCEDES-BENZ      A 112 184 06 25
MERCEDES-BENZ      A 611 180 09 67

Zastosowanie Filtr oleju 1701121 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1701121 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.