Wysokość zabudowy | 124 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 38 |
nr EAN | 8033001208566 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 35-09-914 ASHIKA
CHRYSLER | 4317365 | |
ISUZU | 8-94332-922-0 | |
ISUZU | 8-97021-775-0 | |
ISUZU | 8941150650 | |
ISUZU | 8941550650 | |
ISUZU | 8943329221 | |
ISUZU | 8943768500 | |
ISUZU | 8943768501 | |
ISUZU | 8970017750 | |
ISUZU | 8970845050 | |
ISUZU | 8970845051 | |
ISUZU | 8971008520 | |
ISUZU | 94332922 | |
OPEL | 01334047 | |
OPEL | 01334063 | |
OPEL | 1334047 | |
OPEL | 1334063 | |
OPEL | 97084505 | |
VAUXHALL | 94376850 | |
VAUXHALL | 97021775 | |
VAUXHALL | 97084505 |
Zastosowanie Pompa wodna 35-09-914 ASHIKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 35-09-914 ASHIKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.