Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 50-07-706 ashika

Klocki hamulcowe - komplet 50-07-706 ASHIKA

50-07-706 Klocki hamulcowe - komplet ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

50-07-706

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 137
Wysokość [mm] 57,5
Grubość [mm] 18
Numer WVA 23865
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
nr EAN 8033001227123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 50-07-706 ASHIKA

numery OEM:
SUBARU      26296AE160
SUBARU      26296AG020
SUBARU      26296AG040
SUBARU      26296FE000
SUBARU      26296FE020
SUBARU      26296FE080
SUBARU      26296FE081
SUBARU      26296FE082
SUBARU      26296FE083
SUBARU      26296FG010
SUBARU      26296FJ020
SUBARU      26296SA000
SUBARU      26296SA010
SUBARU      26296SA011
SUBARU      26296SA020
SUBARU      26296SA021
SUBARU      26296SA030
SUBARU      26296SA031
SUBARU      26296SC000
SUBARU      26296SC010
SUBARU      26296SC011
SUBARU      26296SC020
SUBARU      26296SC021
TOYOTA      SU00304089
TOYOTA      SU00304090
TOYOTA      SU00304324
TOYOTA      SU00304678

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 50-07-706 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 50-07-706 ASHIKA:

Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Polecam, dobra cena klocków numer
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosława, Warszawa
2020-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Klocki są super, podkładka metalowe, dobre ślizgi. Za tą cenę jakoś jest bardzo dobra

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.