Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2576001 textar

Klocki hamulcowe - komplet 2576001 TEXTAR

2576001 Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

25760, 25760 167 1 5, 25761, 7880D1539

numer części:

2576001

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 137,3
Wysokość [mm] 56,8
Grubość [mm] 16,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 25760
System hamulcowy Tokico
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 25760 167 1 5
nr EAN 4019722456404

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2576001 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: SUBARU BRZ, FORESTER, IMPREZA, LEGACY IV, LEGACY V, OUTBACK, XV, TOYOTA GR 86, GT 86 1.5-3.6 12.00-

Klocki hamulcowe 2576001 mają zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE klocków hamulcowych 2576001 producenta TEXTAR

SUBARU

26296AJ02A, 26296FJ010, 26296FJ020, 26296FJ030, 26296SC000, 26296SC010, 26296SC011

TOYOTA

SU00304089, SU00304090, SU00304678, SU00304679, SU00307199

numery OEM:
SUBARU      26296AJ02A
SUBARU      26296FJ010
SUBARU      26296FJ020
SUBARU      26296FJ030
SUBARU      26296SC000
SUBARU      26296SC010
SUBARU      26296SC011
TOYOTA      SU00304089
TOYOTA      SU00304090
TOYOTA      SU00304678
TOYOTA      SU00304679
TOYOTA      SU00307199

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2576001 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2576001 TEXTAR:

2021-03-20
 5/5
ok
2019-11-17
 5/5
Ok
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-05
 5/5
Klocki oryginalne, niska cena i błyskawiczna wysyłka
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
2021-03-20
 5/5
ok
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-31
 5/5
Ok
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.