Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volvo FL6 FL 612 CNG (1995-2000) 194km » 67-02-290 ashika
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 612 Cng (1995-2000) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 67-02-290 ASHIKA

67-02-290 Cylinderek hamulcowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-02-290

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Otwór Ø 1 [mm]22,1
Średnica zabudowy [mm]34,9
nr EAN8033001244021

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 67-02-290 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      47550-35170
TOYOTA      47550-35190

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 67-02-290 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 67-02-290 ASHIKA:

Zenon, Baranowo
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zenon, Baranowo
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.